Friday 15 January 2010

What the:


....fuck? Áno, akoby ešte nestačili výšivky, nášivky a aplikácie oznamujúce aké sú niečie rifle sexy, žhavé, alebo rebelské. (Aj keď ja ešte stále tvrdím, že ak si to niekto musí napísať na zadok, tak to väčšinou nie je pravda.) Teraz môžete chodiť po svete s prakticky permanentne zdvihnutým prostredníkom. Aj minule som v Bratislavskej reštaurácii na Michalskej pri nedeľnom obede videla v spoločnosti istého televízneho moderátora a jeho rodiny mladíka, ktorý svojim tričkom preveľmi proklamoval ako veľmi by chcel... no.... oné. Na chvíľu som sa musela veľmi snažiť, aby sa mi sústo filetu Rossini nevzpriečilo v krku. Existuje ešte niekto, kto nepozná význam onoho okrídleného anglického výrazu? A vzal by si spomínaný mladík rovnaké tričko, keby mal na chrbte vykladané kamienkami rovnaké neprístojnosti v slovenčine? Dosť o tom pochybujem. Áno, dnešná mládež vôbec nečíta. Bohužiaľ ani len to, čo má popísané na handrách.

1 comment:

Tia said...

Mno teraz som si spomenula tiež na jeden prípad ked som bola takisto v nedelu na obede a jeden chalan mal na sebe tričko s prezervatívom a s neakým blbým nápisom.Boli to takmer moje posledne Lasagne Bolognese kedže ma takmer zadusili :D:D