Saturday 3 July 2010

Taylor Momsen je nádcherná

Táto jemná a krehká dievčina s alabastrovou pokožkou, zlatistými a jemnými vlasami ako morská pena, ladnou figúrou, anjelskou tvárou a dokonale vyformovanými krivkami... Čo to trepem. Táto malá šťanda s privysokým vreckovým, dvojitou bradou a dychom dobre odstáteho popolníka, čo sa oblieka ako štetka na heráku a myslí si, že je to móda... Ani to nejako nesedí.
Jednoducho chcem povedať: Taylor, prestaň. Už stačilo. Toto už nie je ani vtipné.
Je to sprosté. Extrémne. A keby moje oči mohli, išli by si na chvíľku ľahnúť do stabilizovanej polohy.

30 comments:

martinarenelt said...

jezkovyvoci! z toho nie je pouzitelne absolutne nic. snad okrem bankovky v topanke (neverim, ze to vidim)

Barb said...

mě se to na ní líbí a je na koncertě a ke koncertům extrémní kosými patří =)

Kristina Siskova said...

ten dolár v priesvitnej platforme to zabil úplne :D:D:D

Berry B. said...

Ja ju milujem! Ten je štýl, preoste všetko...ALe mala by so sebou nečo robiť, čítala som, že jedáva len raz denne, a to iba čerstvú zeleninu. V kombinácii s kvantom cigariet a alkoholom/ak pije/ nebude na tomto svete dlho....

Laň said...

Taylor je novodoba stetka-nestrka si penize za tanga nebo do vystrihu, ale do bot..
a ona je tehotna nebo neco ze ma takovy pivas? :D

terka said...

já bych to zas moc nedramatizovala- sice na téhle fotce vypadá hrozně...ale jinak ji mám moc ráda. a to, že se obléká takhle mi vlbec nevadí a k ní mi to prostě pasuje. Je svá a to stačí.

Anonymous said...

Taylor je skvelá,originálna a pekná...niet jej čo vyčítať

Simone said...

plne súhlasím!...keby som si kúpila tie topánky, platformu by som nejako odstránila a ten dolár si vytiahla..a ona si ešte kupuje také topánky...

www.styleinsmalltown.blogspot.com

slonica said...

...a mozno ze sa nad nou uz niekto zlutoval a ten dolar jej tam dal ako zaciatok zbierky aby si mohla na seba kupit vrchne oblecenie :D

Sunny said...

Je to děs... Nechápu proč se snaží tak moc provokovat a v 16 si hraje na nějakou hroznou "rockerku"... Její hudba rozhodně není taková, aby měla vypadat takhle a rozhodně ne na MTV, kde to sledují malé děti.. Sama je ještě malé děcko, které tohle brzo přejde... Rozhodně není svá (jak tady někdo píše), jen se snaží nějak na sebe upoutat pozornost...

Anonymous said...

Skvele! Konecne som nasla cloveka co ma na nu nazor ako ja :D kedysi bola taka krasna.Este na zaciatku the pretty reckless ale teraz vyzera ako nejaka zftovana metlacka :D cele zle

Simona Fora said...

Tak toto je už moc!
Mala som ju rada, aj jej štýl.
V Gossip Girl to bolo také zlaté dievča. Ale ako je v kapele, stále to je horšie a horšie. Mala by niečo so sebou robiť. Z tých topánok sa mi chce zvracať.

julianna said...

mne sa on aviacej pasila v GG teraz je moc taka hmmm....,,divoka´´ na moj vkus...

www.juliettefashion.blogspot.com

RyanJoplin said...

Ešte pred necelými 2.rokmi som Ju docela obdivoval, za jej dokonalosť. Ale v poslednom čase, tam už nevidím tú krasu & dokonalosť. Akurat len dúfam, že sa to v buducnosti zmeni.

Adel said...

Mňa tiež vytáča už pekne dlho :D Tieto teenagerské idoly by mali rodičia najprv pekne prefackať než vstúpia na ulicu :D Dobrý článok...

Ronnee said...

dobre píšeš ... výstižný článok! :)

Eva Schön said...

Hmmm, aby som mohla napísať fundovaný koment, musela som si danú slečnu vygoogliť.. priznám sa, nepoznala som ju.
Zistenie: v civile sa oblieka úplne normálne, prirodzene, bez väčších extravagantností a výstrednosti. A čo má oblečené na stage-i sa veľmi ťažko hodnotí kedže treba mať na zreteli xy faktorov, ktoré ovplyvňujú výber koncertného outfitu. Môžu v tom byť stylisti, PR ľudia, promo ľudia.. možno je zmluvne zaviazaná s nejakým sponzorom, aby sa obliekala a prezentovala nejakú značku. Bolo by naivné si myslieť, že speváčky väčšieho formátu sa obliekajú sami (ako ilustráciu uvádzam, že napr. Lady Gaga oblieka tím niekoľkých desiatok ľudí.. no ale to je už extrémny prípad, uznávam). Viem o prípade, keď speváčka mala oblečené na koncerte sačko jedného návrhára (na základe zmluvnej dohody-promo značky)a keď si ho pri vystúpení vyzliekla (lebo jej bolo teplo), PR tím daného návrhára zúril a panikáril v backstagi, pretože značka už nebola viditeľná divákom a mediám. OK, odmyslime si tento faktor pretože stále verím, že umelec by mal mať posledné slovo a ako-tak snáď môže zasahovať do výberu oblečka.
Druhá vec je, že ide o koncertný outfit, kde cieľom niekedy môže byť pobúrenie, vyvolanie nejakej reakcie od diváka. Veď aj zlá reklama je reklama. Fotky skončia na rôznych weboch-blogoch, ľudia to rozoberajú a analyzujú a jej sa tak zväčšuje povedomie o jej osobu. A o to tu predsa ide. Síce aj mne príde tento jej outfit nevkusný, ale chápem dôvody a privieram oči.

PS1: Aj tak by som na stage-i radšej videla takúto "príšeru" ako niektoré slovenky čo odspievajú koncert v modrých rifliach a mikine. Radšej byť kontroverzná ako nudná.

PS2: Baví ma tvoj štýl písania! Keep it up, girl!

Eva
http://evaschon.blogspot.com/

Teresa Starling said...

milujem ju ! ♥

______________________________
http://ccowhouse.blogspot.com/

Budu ráda za návštěvu ! =)

Anonymous said...

Kedysi bola pekna...teraz je uplne mimo.Ale tak je tojej styl a zije nim tak nech.Hudbu robi dobru a to ma zaujima viac ako to ci vyzera ako stetka alebo nie.

Vevi said...

Nechápem, prečo ju tak všetci kritizujete. Mali by ste sa nie len pozerať na to, ako kto vyzerá! Je to jej vec, čo si oblečie a čo nie! Mimochodom, všimli ste si jej krásny hlas? Počuli ste aspoň raz od ich skupiny The Pretty Reckless aspoň len jednu, jedinú pieseň? Ak nie, šup - šup na youtube a vypočujte si, aký ma krásny hlas a akú má podarenú skupinu! Toto je 21. storočie, tu si už 14 ročné dieťa pije, fajčí a horšie oblieka! Ona sa má aspoň čím chváliť, hereckou kariérou, speváckou a taktiež aj módnou kariérou.

sim said...

Ona je úžasná :) :) Len keby nebola tak zmachlená :( :)

Brigitt Belle

Lindush Von Bergerac said...

Ked sa v medziludskych vztahoch povie ze clovek spozna toho druheho podla toho co mu vidi v ociach, vo fashion svete za nas rozpravaju topanky! Myslim ze jediny pohlad na tieto topanky a mam o tej slecne vsetko co som chcela:) ale inak so cool! mam rada vystredne veci!

xoxo

www.lemdem.blogspot.com

www.my kreativci.blogspot.com

Lemonka

Matus said...

Tento blog je v skutočnosti o autorovi a o stave jeho mozgu. Autorka, zrejmä nechtiac, hovorí viac o sebe ako by chcela. Bývam na vidieku. Nepíšeme si tu o sebe blogy, ale takéto návažanie sa do druhého je podobné. Obzvlásť keď je to také lákavé a jednoduché. Je to vlastne neoriginálny slovenský národný šport. Čo viem, v čechách sa takéto protivné blogy až tak veľmi nevyskytujú.

Anonymous said...

Matus si na velkom omyle. Toto nie je hodnotenie susedy odvedla (aj ked ta moja by si zasluzila! :) ) Ludia ktori su v mediach by mali prirodzene sirit dobry vkus a nie len preto, ze na to maju, a tiez s ohladom na svoj vek, ale hlavne preto, lebo je strasne vela hlupakov, co ich nekriticky napodobnuju. A prepac, ale to co je na obrazku tu hore je ZLE, ZLE, ZLE a to nie je hodnotenie jej spevu, ani prinosu pre svetovy mier. Anna

FloSii McCartney said...

Pro mě je dokonalá.

Anonymous said...

Chceme nový článek! prosím....

Anonymous said...

Asi se prostě nestihla obléct, když ráno vstala z postele. A protože neměla tašku, strčila si peníze do bot...

Marta said...

Toto je prvý a zrejme jediný módny blog, ktorý zaradzujem do čítačky napriek tomu, že mi je móda celkom šumák. Pokračovanie prosím!

Wera said...

keď je na koncerte ok, ale isť takto po ulici? pochybujem, že tak chodí..:)

Lea Valach said...

podľa mňa je skvelá,je to jej štýl a patrí to k nej,každý sa potrebuje nejak vyjadriť a toto je jej spôsob.ani moja mamka neni nadšená že sa veľmi maľujem,ale proste tak sa vyjadrujem,možno sa tým snažím skryť pred ľuďmi a emóciami.
nechajme ľudí takými akí sú a akí chcú byť,inak nebudú šťastní.